VCL lustrum toneelstuk verplaatst

02-03-2020
Op 8 en 9 juni a.s. zal het VCL weer als vanouds zinderen van culturele activiteiten: ter gelegenheid van het lustrum zullen meer dan 40 leerlingen en docenten het podium vullen met toneel, zang, dans en andere vormen van theater met als titel VCL LATE NIGHT. Het belooft een avond te worden die past in de rijke traditie van cultuur op het VCL en het wordt een avond die niemand mag missen!

VCL LATE NIGHT opent met een toneelstuk van Wim T. Schippers. Na GOD en EETKAMER MET KAPSTOK speelt het VCL dit jaar een toneelstuk dat Wim T. Schippers ooit schreef in opdracht van het Cultureel Jongeren Paspoort en dat indertijd met veel succes is gespeeld door het WERKTEATER: ALTIJD WAT. Het stuk toont een aantal (vaak buitengewoon hilarische) taferelen uit het leven van Kees Hoek. Voor een acteur is ALTIJD WAT een stuk om je vingers bij af te likken, en voor de spelers was het werken aan deze productie dan ook een feest! ALTIJD WAT wordt gespeeld door: Hidde, Jet , Tara , Maaike, Bas, Thijs, Cleo, Ties, Lara, Thijmen, Fiona, Olivia, Stéphanie en Sophie. Regie: Hans Luyendijk.

Na de pauze nemen de presentatrices je mee in een aaneenschakeling van acts, die laten zien wat het VCL in huis heeft: heel veel zeer getalenteerde leerlingen, die u graag tonen wat zij allemaal kunnen: ze zingen, dansen, dragen voor en dagen uit: het belooft een spektakel te worden dat je niet mag missen!

Op 9 maart a.s. start de publiciteit rond VCL LATE NIGHT. Dan hoor je meer over de inhoud van deze lustrumproductie en ook hoe je aan kaartjes kunt komen!