Audities voor 2e ronde Band Coaching op 14 januari

10-01-2020
Aanstaande dinsdag, 14 januari, zijn er in het muzieklokaal weer audities voor de band coaching die het VCL samen met het YMCA organiseert. Er is ruimte voor in totaal acht bandjes.

De huidige bandjes hebben aangegeven nog door te gaan, maar er is zeker ruimte voor nog één of twee bandjes. De lessen beginnen in de week van 20 januari. Om te kunnen kijken in welke band je het beste kunt meespelen qua niveau en soort muziek is er op dinsdag 14 januari om 14.15 uur een auditie/matching in het muzieklokaal (lokaal 004). Geef je hiervoor bijtijds op bij dhr. Overmeire.

De lessen vinden plaats in het gebouw van het YMCA in de Keizerstraat, in het algemeen tussen 16 en 18 uur; de exacte tijd spreek je zelf met je bandcoach af. Gitaren, toetsen, drumstel en geluidsapparatuur zijn daar aanwezig, je hoeft daar dus niet zelf voor te zorgen. Behalve de genoemde instrumenten zijn er natuurlijk ook zangers/zangeressen nodig.

De kosten voor de band coaching zijn, evenals vorig jaar, €87,50 per cursus. De school draagt voor VCL-leerlingen hieraan € 20 per leerling bij, zodat er per leerling € 67,50 overblijft. Hiervoor krijg je de lessen en mag je gebruik maken van de apparatuur van het YMCA in de Keizerstraat. Ook wordt er minstens één optreden geregeld zodat je kunt laten horen wat je geleerd hebt. Ook voor beginners!