Bretagne & Jersey

Tijdens de Bretagnereis brengen we een bezoek aan de bruisende hoofdstad Rennes en het historische Mont Saint Michel. We slapen in de beroemde vestingsstad Saint-Malo. Naast het Franse schiereiland brengen we met de ferry een bezoek aan het Britse eiland Jersey. Neem je paspoort dus mee!

De Bretagnereis heeft een historisch en sportief karakter. Er staan naast de stadsbezoeken verschillende activiteiten op het programma zoals kanoën, klimmen en mountainbiken door het ruige Bretonse land en langs de idyllische kust.

De begeleidende docenten gidsen de leerlingen langs de bezienswaardigheden, maar ook de eigen inbreng van leerlingen is zeer belangrijk. Zij bereiden onderdelen voor en wisselen ter plaatse hun kennis uit.

Het vervoer tijdens deze reis is per bus en boot.